e-Blog Kedai RM199! Terhad - Pek Ekonomi

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Lebarkan Perniagaan anda serta tingkatkan kewibaan anda dalam dunia perniagaan online serta bukan hanya sekadar dalam facebook dimana anda tidak ubah kelihatan sama diantara ribuan perniaga lain yang hanya sekadar mampu upload produk dan pos di setiap mana - mana facebook page, tapi malangnya perbuatan anda itu hanya mengundang rasa tidak senang dikalangan pemilik facebook page dan akhirnya anda akan di ban.

Demo WeBlog Online Shop boleh dilihat di : e-Niaga.com
Bergitulah lumrah seorang perniaga online, yang hanya berpandukan 100% promosi jualan daripada facebook. Kenapa tidak untuk mencuba menaiktarafkan perniagaan khususnya yang kecil - kecilan.

Disini Mr.J menyediakan perkhidmatan membina, menginstall bahkan semuanya untuk anda memilikki 1 WeBlog online shop yang cuma berharga RM199 ( December PROMOSI ) . Di situ pelbagai Kategori Barangan Produk anda boleh listkan supaya lebih teratur.

Rujuk Demo WeBlog Online Shop : e-Niaga.com
CEPAT!!! Dapatkan Sebuah e-Blog Kedai Online sendiri dan Milikki url domain sendiri hanya RM199 sahaja!! ulangi RM199 sahaja. - Watasp Saya sekarang di 011-12036471 !!!

## Apa yang anda akan dapat? ##

URL sendiri - cth : kedaisayangku,com atau apasajajanama,com
Email sendiri -cth : admin@kedaisayangku.com atau sales@kedaiaku.com

Pastinya Pelangan @ Pengujung tidak was-was dan kelihatan Profesional!

###  Terhad!!!! TAWARAN HARGA RM199 INI AKAN BERAKHIR BILA-BILA MASA ###

Whatapps Saya sekarang di 011-12036471 !!!

Tahukah anda Harga sebenar pasaran untuk sebuah web kedai? anda boleh semak sendiri di carian google.. lingkungan rm2k - rm5k.

Tapi jangan risau, saya boleh membantu anda 24/7. Dan saya sendiri akan lakukan editing,coding.installing .. domain registration, webmail ah~ .. boleh dikatakan anda tidak perlu buat apa2 dan hanya perlu masukkan gambar setiap produk serti deskripsi sahaja. Lihat DEMO di http://www.e-Niaga.com

KADAR HARGA SEMASA : RM 199.00
KADAR HARGA AKAN DINAIKKAN BILA - BILA MASA DI HARGA ASAL : RM 699.00


TANIAH!! Anda Masih lagi berada pada Nilai Kadar Harga SEMASA Iaitu pada RM 199.00 Jangan sehingga Harga naik kembali ASAL di RM 699.00 baru hendak mendapatkan Harga promosi, Peluang Tidak datang berkali - kali. 

e-Blog Kedai  RM 199.00 ( HARGA PROMOSI )

MAYBANK BANK BERHAD
Maybank Account Holder : Jacky Juing Jonathan 
Maybank Account Number : 112148172870 
Contact Number : 011-1478 9406 / 011-1203 6471 / 011-23234661
E-Mel: jacky_juing@yahoo.com.my
Facebook di : e-Niaga.com Facebook

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©