Kempen Logo I'm Iban Blogger . Add ba Blog nuan.

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Get the code now.. more coming soon.



Saya Anak Borneo..



Aku Mamau,Sayau,Rindu,Merampau Ke Nuan Siko Aja..




Aku Anak Iban, Agi Idup Agi Ngelaban




Aku lelengau ke nuan


Aku sayau ke nuan siko aja lebih ari utai bukai, ari aku ambai nuan.


Biarku mati ditangan sulu




Borneo Girl



Borneo headhunter



Iban baru , penemu baru



Jalai jalai ngiga sulu baru


Istimewa dari kekasihmu..




kamek miak bintulu




kamek miak bintangor



kamek miak sarikei


kamek miak kapit


Kamek miak kuching



kamek miak miri


Kamek miak sibu



kamek miak sarawak


kamek miak sarawak 1



semina nuan siko aja



Suluku lari enda madah assapai



Welcome to my blog


Welcome to my profile




Selamat Hari Gawai gayu guru gerai nyamai nguan menua , senang Lantang.




Selamat Nyambut Hari Gawai Dayak..


Happy Gawai Gayu Guru Gerai Nyamai Nguan menua..
















Photobucket





























































































Cantik enda icon I'm Iban Blogger ari Bungai Pengrindu.. endi nuan rindu tau copy code and paste ba blog nn , tanda nuan Iban Blogger.

*Sapa ke Add ba blog ia tinggalke meh Komen nuan ditu and blog Url nn. ambik ulih bungai pengrindu round2 ngagai blog nuan. ok.

Salam ceria selalu dari,
Mr. J
www.pengeRindu.com
Subscribe untuk mendapatkan 10 ebook Percuma.

Ingin artikel anda disiarkan sini? senang sahaja "Emailkan" sahaja kepada kami.

Didn't understand in Malay Language? just switch it on your language here.


Bookmark and Share


pengeRindu Fan Club

Dapatkan Artikel terbaru dan 10 ebook Percuma daripada www.pengeRindu.com serta artikel terbaru terus ke email anda. Sila masukkan email anda dibawah:

Penghantaran ditaja oleh FeedBurner

Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH

Add to Google Reader or HomepageSubscribe in NewsGator OnlineAdd to My AOLAdd to netvibesSubscribe in BloglinesAdd to The Free DictionaryAdd to PlusmoSubscribe in NewsAlloyAdd to Excite MIXAdd to netomat HubAdd to fwickiAdd to WebwagAdd to Pageflakes

26 comments:

Wilder berkata...

lawa wai...aku org 1st ngena kini...hue hue hue..laban aku nyukung jiki te slalu ngaga resepi ka aku... ~_~

Rynne berkata...

I'm Iban Blogger..hehe...
http://niresrynn.blogspot.com

♥B.P۞HeaVen eYe۞ berkata...

Thank 4 sopot...

Puteri berkata...

Er, enti ulih uji betulkan grammar nya mimit.

I'm an Iban blogger. Nya baru betul ayat nya.

Ai pengayu berkata...

I'm ke i'am an.. hihiih..

Im added code to my blog.. nyak ia bulih speaking.

Puteri berkata...

I am an Iban blogger. <--- betul

I'm an Iban blogger. <--- betul

I'm Iban blogger. <--- salah.

I am Iban blogger. <--- salah

Nuan mesti engkah article "an" ba ayat nuan nya.

Contoh: This is book. <--- salah.

This is a book. <--- betul.

Ayat contoh nya mesti diengkah article "a" sebedau kata benda "book".

The same goes with the sentence, "I'm an Iban blogger."

Puteri berkata...

Aram kitai belajar Bahasa Inggeris!

Ai Pengayu: Im added code to my blog.. nyak ia bulih speaking.

Im added code to my blog. <--- salah.

I have added the code to my blog.<--betul

Ai pengayu berkata...

enda cukup endur engka kini.. auk cegu. aku nembiak baru berlanda.

mari belajar bhasa bi malaysia.

i'm still single ma.. cannot larrr.. walaooo eh..

i think arr i need to sleep right now so tired lar, working today.

regard,
ai pengayu mabuk ngirup ai pengayu

cass berkata...

hello bp....dah aku kempen ba blog aku tadi....bejalai meh nemuai ngagai aku selalu...http://beritakitai.blogspot.com

Puteri berkata...

Ahh, nya baru betul! Iya ka salah nya tau buai.

**KumangMenyarung wit Love** berkata...

hai selamat bekelala mega gai nuan... :)

Pala Tangga berkata...

Aku ngambi iya ke bisi ukir, rindu meda gambar nya baka engkeramba, kena nyaga Blog aku.

♥B.P۞HeaVen eYe۞ berkata...

trima kasih.. im linked to your blog now...

Anonymous berkata...

BP Rawkkkk!

APAISIMBA berkata...

trima kasih ngal.........

Johnny Ong berkata...

ramainya iban bloggers. lately i'm getting lots of readership from sarawak ... wonder why

Robb Sempurai berkata...

Salute you!

Robb Sempurai berkata...

Dah add ku logo blogger dayak nya dlm blog aku.
TQ.

♥B.P۞HeaVen eYe۞ berkata...

U too Sempurai Rock.. hahha

graceelisha's daddy berkata...

keep it up jang Jacky. Aku dah nyimpan siti dalam blog aku. Agi Idup agi ngelaban.

Anonymous berkata...

piak meh ungal .. lelak meda animasi omputih.. sekali sekala ka meh meda jako iban.

Ryan berkata...

gaga manah agi leka jaku dlm kimpin bloger nn tu igat.ambi manah agi dikena kitai.

munyi ka dipadah ka puteri nya. pilih ka betul nya kena dalam kempen blogger iban

I am an Iban blogger. <--- betul

aku dh ngambi siti kempen blog iban tu..

"aku blogger iban"

Ryan berkata...

siti agi igat. gambar dalam kempen tu giga nn gambar nunjuk ka bansa kitai. anang meri iya ngena lambang bungai tu..

lambang bungai tu mina kena org kempen besulu

♥B.P۞HeaVen eYe۞ berkata...

Thank Ryan. ya ke lama anang ngena . pilih aja ni ke manah. kok puteri sigi amat. "an" . aku pan blur nama ayat deka digaga. ulih nuan madah ke aku cth ayat.

Lambang bungai.. nyak laban bisi blogger request suba. bisi ke nadai lambang bungai nya diak unggal...

Timberland, J.M berkata...

wah..amai pandai nuan ngadu ka blog..ku ingat blog nuan tu blog melayu.tang bisi iban mimit.baka blog aku ga...tpaksa bcampur jaku melayu..
http://bizniz87.wordpress.com/

Mr.J berkata...

@Timberland, J.M.

Sigi gaya ungal 1 Malaysia Blog.. gheheh.. slmt datai.

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©