Gempar : Gambar UFO Muncul di Jusco , Seremban 2 .

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Seremban, Negeri Sembilan . Hujung minggu yang disangka tenang tetapi sebaliknya bagi penduduk di sekitar Seremban 2 , Negeri Sembilan hari ini apabila beberapa buah pesawat berbentuk bulat serta bujur berlegar - legar di sekitar bumbung Jaya Jusco Seremban dua .

Pengujung Jusco yang enggan dikenali mengatakan bahawa punca utama Mahluk Halus itu muncul mungkin kerana kemusnahan alam serta habitat mereka yang semakin terancam dan sebilangan pengujung mengatakan bahawa Mahlukh asing tersebut sekadar ingin bersiar - siar di Jusco ataupun untuk membeli belah.

Kejadian ini adalah bukanlah kali pertama dilaporkan kepada pengeRindu Media Press malah yang ke 3 kali .
Beberapa ahli nujum meramalkan bahawa hari kiamat yang pernah digembar gemburkan oleh saintis barat berserta teori masyarakat Inca purba pada tarikh 12 December 2012 .

Pihak berkuasa masih lagi belum memberikan perintah darurat kerana Mahlukh Asing ini kelihatan so friendly .

"Mereka sungguh unik dan memilikki mata yang besar saya ingat itu kacamata tetapi saya silap" Kata Jasti Bibir dari Rembau.

"Oh, they .. i mean alien so cute .. hopely they can spoke a same language with human" kata pengujung daripada Las Vegas.

Laporan menyusul sebentar lagi.

"Ini betul - betullah... bukan tipu". Kata Mr J






0 comments:

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©