Gempar Pengalaman seorang blogger Mr J berdepan dengan UFO!!

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Suasana waktu petang dan suasana perkampungan :

Keadaan semakin gelap dan senja aku bersama dengan rakanku menunggang motosikal untuk membeli burger .

Dikejutkan dengan panggilan dan MMS daripada rakan di Sabah mengenai kehadiran UFO atau kapal angkasa makhluk asing.

Aku buat tak kisah ....


Sedang asyik melihat awan yang kelihatan sedikit gelap mungkin kerana hendak hujan dan......tiba tiba aku tertarik dengan satu ked
ipan di awan ,

Mula - mula hanya satu cahaya lama kelamaan semakin banyak dan cahaya tersebut berbentuk bulat dan seperti piring yang dihiasan dengan lampu kerdipan malam.

Rakanku juga perasan... ya! itu adalah UFO , malah bukan satu tetapi 4 dan semakin banyak ..

Hatiku sudah mulai dibayangi filem War of the World , dimana manusia bila dipanah laser akan menjadi debu...


gambar hiasan sahaja

Aku terus mengeluarkan Telefon bimbitku dan terus merakamkan seberapa banyak UFO tersebut .... dan

Dengan bangga aku berkata " lepasni blog aku mesti akan meletup dan terkenal kerana aku orang pertama berjaya merakamkan gambar UFO dengan kejelasan tahan tinggi " kataku dalam hati.....

aku dan rakan ku terus memecut selajunya untuk memberitahu orang kampung...

malangnya motosikal kami terlanggar di tiang lampu..... aku tersedar... itu hanyalah mimpi aku ....

* Kisah tersebut adalah berdasarkan kisah benar Mr J di alam mimpi tempoh hari..


Bonus:
1:All in 1 Home Player (3gp,flv,mkv,and more) MKV+HomeCinema+Coreaac.rar - 14.2 MB
2:Youtube Downloader + Player : Youtube Downloade + Player.rar - 19.1 MB
Subscribe untuk mendapatkan pelbagai aplikasi penting dan 167 flash game Percuma.
Siapakah Mr J? untuk mengenali beliau dengan lebih dekat lagi sila rujuk di "Testimoni" .
Bookmark and Share

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©