Download Percuma : X Janda-Jandaku Gangster (2012).

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Filem ini mengisahkan Hafiz (lakonan Pierre Andre) seorang yang telah berkahwin sebanyak lima kali dan bercerai di atas sebab-sebab tertentu untuk kelima-lima isterinya.

Perkahwinan pertama bersama Zai. Secara tak sengaja 12 tahun sebelumnya dengan seorang tomboi bernama Zai, apabila mereka ditangkap pasukan pencegah maksiat secara kelakar walaupun mereka tak bersalah. Zai diceraikan kerana mak Hafiz salah faham ternampak Zai bercanda dengan seorang perempuan.

Perkahwinan kedua bersama Fatihah. Seorang wanita yang sangat patuh pada arahan. Setelah bosan, beliau diceraikan. Perkahwinan ketiga bersama Sophie, seorang wanita kaya. Setelah berkahwin Hafiz tidak bekerja dan Sophie dapat tahu mengenai dua perkahwinan awalnya. Hafiz dibelasah pengawal Sophie dan akhirnya diceraikan.


Perkahwinan keempat bersama Wanda. Seorang gadis litar yang telah menjadi janda beberapa kali. Apabila berkahwin Hafiz mengetahui tabiat buruk Wanda dan 6 orang anaknya. Perkahwinan terakhir bersama Ziana.

Beliau hampir melanggar Ziana yang menyelamatkan seekor binatang di tengah jalan, dan terus jatuh cinta dan berkahwin. Setelah di-queen control oleh Ziana, Hafiz menceraikan isterinya yang kelima.

Akhirnya beliau menjumpai Arisa, yang diharap adalah cinta sejatinya. Pada awalnya kesemua janda-janda beliau cuba untuk menyelamatkan Arisa daripada menjadi janda seterusnya, namun pada akhirnya mereka berpakat dan membantu Hafiz untuk mengambil hati Arisa. Apakah yang berlaku seterusnya?

Single Link Download : http://adf.ly/A0p5u



Bonus:
1:All in 1 Home Player (3gp,flv,mkv,and more) MKV+HomeCinema+Coreaac.rar - 14.2 MB
2:Youtube Downloader + Player : Youtube Downloade + Player.rar - 19.1 MB
Subscribe untuk mendapatkan pelbagai aplikasi penting dan 167 flash game Percuma.
Siapakah Mr J? untuk mengenali beliau dengan lebih dekat lagi sila rujuk di "Testimoni" .
Bookmark and Share

2 comments:

Si Matatajam berkata...

Mmg teringin sgt nak tgk citer ni... Tapi tak da masa nak gi panggung wayang. Hu hu... Layan astro first la kot nanti...

Mr.J berkata...

@Si Matatajam .

Sekarang BlogFrist .. heheh.. ok.. thnk 4 visit. ... tajamata.

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©