Segmen Cinta : Kenali Lelaki yang menyukai anda serta Tips Memikat lelaki daripada Mr.J .

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Amboi~ atas permintaan sebilangan rakan di facebook maka hari ini Mr.J menyediakan sedikit Tips bagaimanakah untuk "memikat lelaki" pujaan anda. 

Tips ini sebenarnya rentetan daripada teknik bagaimana untuk memikat wanita yang telah Mr.J kongsikan dahulu. 

Bagaimana mengetahui bahawa Lelaki itu sukakan saya ( Wanita ) ?

  1. Tatkala anda kesusahan si dia selalu mencuba untuk bertanyakan masalah anda dan si dia akan cuba akan menhayati kesusahan anda .
  2. Si dia selalu bertanya khabar dengan anda , mengambil berat tentang anda.
  3. Apabila dia mengetahui anda akan keluar dengan lelaki lain [sahabat] maka riak mukanya mula berubah.
  4. Setiap senyuman dia membawa beribu persoalan untuk anda tetapi anda tidak pernah memahaminya.
  5. Kehadiran "Secret Admire" selalunya di dalam persekitaran berkerja , belajar dan dalam kumpulan.
  6. Secret Admire selalunya daripada orang yang anda kenali.
  7. Pandangan matanya amat mendalam bila memandang anda .
  8. Si dia lebih senang berbincang mengenai kerja berbanding dengan orang lain.
  9. Setiap pendapat anda akan disokong olehnya.
  10. Setiap kali keluar makan lunch dialah yang selalu bayarkan. Ehem~ ini Mr.J kureng setuju.
  11. Hari - hari istimewa seperti Tarikh Lahir dialah orang pertama mengucapkan kepada anda.

Baiklah, diatas adalah senarai point - point penting untuk difahami oleh sebilangan wanita. Selalunya golongan lelaki seperti Mr.J ini akan lebih malu atau merasa rendah diri sekiranya mereka mula mencintai sesorang wanita . 

Mat Salleh diatas tiada kena mengena dalam hal ini. Mr.J

Kali ini biar Mr.J terangkan secara ringkas Bagaimana untuk menarik perhatian lelaki dengan tidak mengunakan cara yang mengoda lelaki. OK ( Mr.J tarik nafas dulu ) , dan diingatkan Tips ini sesuai untuk wanita yang masih lagi mencari jodoh dan sekiranya anda sudah berpasangan maka segala kerosakkan minda , hati serta sebagainya tidak akan ditanggung oleh Mr.J .

Kebersihan Diri anda keutamaan , lelaki ini walau nampak gagah ( macam Mr.J ) manapun mereka tetap mementingkan keperibadian wanita yang kemas tidak berserabai seperti baru bangun tidur dan ada perpatah english mengatakan "women true beauty when they wake up in the morning" ( kira macam tulah ayatnya ) , sekiranya anda mengiyakan perpatah tersebut maka anda fail untuk memikat lelaki. Jika anda berpenampilan selesa maka si lelaki pun lebih selesa mendekati anda.

Wangian , elakkan menggunakan wangian yang melampau sekiranya anda ingin mendekati lelaki pujaan anda kerana tidak semua lelaki sukakan wangian yang kuat cuma pakai 'ala kadar' je. Make UP! , lelaki lebih selesa dengan wajah yang asli tanpa topeng. GEDIK!.

Wah Wah Wah , macam best sangat mengkodemkan wanita . 

Jangan Sesekali Buat perangai seperti dibawah sekiranya anda cuba untuk mendekati lelaki pujaan anda.

Keseksian yang melampaui batas
Tidak semua lelaki ini dikategorikan mata keranjang , sekarang lelaki mata facebook sahaja , ada sebilangan wanita ( *sebilangan ) cuba mengorat lelaki dengan cara yang agak "kurang bertamadun" iaitu menggunakan "Keseksian" yang ada .. ala.. tayang dada .. kununnya lelaki tersebut akan rebah dipangkuan mereka . Maaf~ yang jenis ini Mr.J memang pantang. 

Ok lah Mr.J pun dah penat kelentong hari ini , ada jumpa tak tips penting? rasanya adalah seketul dua kerat ayat yang berguna . Kalau Mr.J bagi yang details sangat nanti yang ramai pula yang komen "Tuhan yang menentukan Manusia hanya sekadar merancang ".


Bonus:
1:All in 1 Home Player (3gp,flv,mkv,and more) MKV+HomeCinema+Coreaac.rar - 14.2 MB
2:Youtube Downloader + Player : Youtube Downloade + Player.rar - 19.1 MB
Subscribe untuk mendapatkan pelbagai aplikasi penting dan 167 flash game Percuma.
Siapakah Mr J? untuk mengenali beliau dengan lebih dekat lagi sila rujuk di "Testimoni" .
Bookmark and Share

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©