Perkasa & ISMA umpama "Teloq yang kecut keluar setelah Obama balik".

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Salam Sejahtera dan Salam Amerika Malaysia Bersaudara.

"Selamat Tinggal Obama dan Sila datang lagi ke Malaysia.." hanya itu yang Mr.J mampu ucapkan di Twitter kepada Obama biarpun peratusan adalah di skala kecil kemungkinan Obama membacanya.

Baiklah, hari ini seperti yang dijangka setelah dianggarkan selama Dua hari para persatuan pengampu malaysia berdiam diri atas dari mengeluarkan kata - kata falsampah ternyata masa yang ditunggunya telah tiba hari ini, iaitu setelah Mr.President Barrack Obama bertolak melawat ke negara lain setelah lawatannya selama sehari lebih di malaysia tamat.

PERKASA: Obama hanya tambahkan ketegangan kaum - Malaysiakini
Peribahasa Sascarm pernah mengatakan "Teloq yang kecut keluar setelah obama balik"
Seperti dalam ramalan Mr.J , maka puak falsampah seperti Perkasa dan Isma memainkan peranan yang penting dalam institusi keruntuhan sosial serta kaamanan diantara kaum dan agama di malaysia ini. 

Tengahari ini kedua - dua GRO eh! NGO tersebut muncul seperti Laksamana Ludah kelangit apabila mengecam Obama dalam beberapa ucapan yang dikatakan agak diragui oleh sekumpulan Katak dan beberapa spesis mamalia berdarah suam kuku seperti Platipus ( sejenis mamalia pra-sejarah yang masih wujud dibumi ) .

Situasi politik serta pengampu politik di malaysia sekarang agak senang untuk diramalkan bukan sahaja Mr.J yang mengamalkan Ilmu Sihir bahkan anda juga mampu meramal siapakah yang akan mengembangkan teloq dahulu setelah kecut selama dua hari apabila kuasa besar Obama melawat ke malaysia.

Siapalah Perkasa hendak ajukan soalan kepada Obama sedangkan twitter pun terkial - kial hendak membuka akaun. Anda pengikut Perkasa dan ISMA haruslah berbangga mempunyai pemimpin seperti ini bahkan anda perlu rasa terharu yang amat sangat atas KEBERANIAN beliau 'menyoal' OBAMA.

“Sebelum pengikut tewas di medan peperangan, ketua (PERKASA) dulu akan mati di hadapan.."

- Mr.J

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©