Isteri mengeluh, suami berubah setelah apabila badan dari boroi berubah ke sasa.

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
SURAT adalah dimana para pengujung atau sesiapa sahaja yang ingin berkongsikan pendapat, isu semasa, permikiran serta apa sahaja yang anda rasa ingin dikongsikan di WeBlog ini dengan menghantar ke email admin@pengerindu.com .

Dahulu suaminya gemuk, boroi maka si Isteri menyarankan kepada Suaminya untuk bersenam pergi Gym sebab isterinya minat cerita rindu awak 200% pelakonnya tampan dan sasa....suaminya malas sangat pergi gym tetapi atas desakkan Isterinya maka dia seminggu sekali pergi gym ..akhirnya telah menjadi Hobi suaminya ke gym.

Rakan-rakan Si Isteri memuji ketampanan serta tubuh suaminya yang sasa itu. Si Isteri mula gelisah, ketampanan serta tubuh sasa suaminya mengakibatkan suaminya menjadi pandangan umun di sekitar flat tempat tinggal apatah lagi berdekatan dengan kawasan rumah2 sewa pelajar universiti lebih lebih lagi anak - anak dara yang sentiasa mencuri mengintai ...malah ada yang 'mengoda' suaminya ketika suaminya memotong rumput diluar halaman rumah..

Kini, setiap kali si suami pergi ke gym...setiap kali itulah hati isteri gelisah.. samaada ke gym atau ...atau si isteri risau ...suaminya akan di ambil orang...isterinya mengeluh kerana menyesal serta menyuruhnya pergi ke gym dulu.. alangkah indahnya semasa suaminya boroi..bila isteri masak..suaminya makan semua masakan..sekarang suaminya dah pandai berkata makan itu tak boleh ini tak boleh kerna lemak...masa untuk bersama pun dah kurang sebab setiap petang pergi ke gym..kalau dulu setiap petang selalu dengan si isteri mandikan anak kuceng..

- Keluhan Persatuan tak official Isteri - Isteri Malaysia -

SURAT adalah dimana para pengujung atau sesiapa sahaja yang ingin berkongsikan pendapat, isu semasa, permikiran serta apa sahaja yang anda rasa ingin dikongsikan di WeBlog ini dengan menghantar ke email admin@pengerindu.com .

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©