SUKAN : Pondan Malaysia Cicie Sinclair & Hendra bakal mengharumkan nama negara di Miss International Queen 2014

Portal Blog yang mengupas, mengulas dan mengkritik serta berkongsi isu semasa yang Tidak anda ketahui dari Sabah dan Sarawak. Kongsikan pendapat atau apa jua Isu dengan Pembaca disini. ❂ admin@pengerindu.com ❂
Bukan Sekadar Weblog Biasa - Sejak 2009 "Terbaek. Pengetahuan yg luas dan sungguh menghiburkan para pembaca lagipun dgn brita terkini yg tepat dan padat. " - Jesrim Akok ✌ "macam macam ada..utk di kongsi bersama...nang best juak..teruskan usaha murni anda mr J. " - Habsah Mo C D ✌ "1borneo ba..sporting.. " - Dekmon Alan ✌ "macam2 ada..best!! terbaikkk!!! " - Anastasia Julie Lobert
Hebat! bukan calang - calang perserta yang berjaya dan akan bertanding untuk merebut gelaran Miss International Queen 2014 sememangnya mempunyai klass yang tersendiri.

Tahun ini iaitu 2014 dua itik tambatan daripada Malaysia telah berjaya menjadi perserta top manakala keputusannya akan diketahui di laman missinternationalqueen.com

Kini golongan Transgender di Malaysia mampu tersenyum

Diantara para perserta daripada pelbagai negara iaitu Filipina, Singapura, Brazil, Vietnam, Korea Selatan, Malaysia, Turki, Jepun, Sepanyol, Thailand, Chile, Myanmar, Nicaragua, Mongolia, Russia, Venezuela, USA, Jepun, Peru dan Cuba. 

Miss International Queen 2014 ini dianjurkan oleh satu organisasi daripada negara jiran iaitu Thailand, siapakah pula perserta daripada Malaysia? 

Cicie Sinclair dan Hendra bakal mengalas tugas berat di Miss International Queen 2014 
Malaysia pula disadang oleh dua perserta iaitu Cicie Sinclair dan Hendra sekaligus mencerahkan lagi peluang untuk menjuari gelaran tersebut.

Wajah yang cantik dan pastinya cukup memukau sesiapa sahaja termasuk Mr.J walau sekadar melihat gambar mereka berdua ( yang no 19 tu cun tapi sayang.. )

Apa - apapun semoga kedua mereka suksess dan meletakkan nama negara di persada antarabangsa agar negara lain melihat kita juga mampu! 

- Mr.J
____________________________________________________________________________
+ Apa Kata Mereka Tentang Blog & Mr.J, Klik + "Testimonial" +
Aluwi Sharkawi - "you are the best bro!! thums up.."
Man Pengayau Sibu - "blog jacky memang best kreatif wei."
Amylea - "hai mr.j. suka sangat visit blog ni.. even bila ...."
Eyna Nina - "Mr j org iban?slm ni i ingatkn org..lancar tulisan"

 SABAHSARAWAK
Bila Mr J Menaip
 ARTIKEL KIRIMAN EMEL PEMBACA ► Sila Hantar ke admin@pengerindu.com
+PENDAPAT  +KOMEN http://pengerindu86.blogspot.my► server ↑ 97%  
Stastitik

PENGERINDU.COM. Dikuasakan oleh Blogger.
 
Copyright © 2009 - 2015 www.pengeRindu.com - Bukan Sekadar Weblog Biasa | Voice of The People Sabah / Sarawak | Rise of DAYAK- All Rights Reserved ©